Uvjeti poslovanja

 

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.79/2007), glava VII. - Ugovor sklopljen na daljinu, od Članka 36. do Članka 55.

KUPAC
Kupac je svaka pravna i fizička osoba koja izvrši narudžbu i plaćanje u Eurorobot internet trgovini.

PRODAVATELJ
Prodavatelj je tvrtka Eurorobot d.o.o., Nadinska 3,10010  Zagreb-Veliko Polje

Prodajno mjesto: Arena centar, Lanište 32, iRobot kiosk


CIJENE
Sve cijene prikazane u Eurorobot Internet trgovini izražene su u HRK. za krajnjeg kupca.


FOTOGRAFIJE I OPISI
Fotografije i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici Eurorobota nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i fotografiji proizvoda.
Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!

JAMSTVO
Svi artikli u Eurorobot internet trgovini imaju najmanje jednogodišnje jamstvo (izuzev potrošnog materijala). Većina artikala, u ovisnosti od proizvođača ima jamstvo duže od jedne godine. Jamstveni list sastavni je dio isporuke uz naručeni proizvod kupcu. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava.


OTKAZIVANJE NARUDŽBE
Kupac može otkazati narudžbu, ne navodeći za to razlog u roku od sedam (7) dana. Rok otkazivanja narudžbe počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti prodavatelja o otkazivanju narudžbe pismenim putem. Narudžba se smatra otkazanom kada prodavatelj primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja narudžbe, kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod prodavatelju. Proizvod koji kupac vraća prodavatelju mora biti u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećen i potpuno ispravan.
Povrat uplaćenih sredstava kupcu:
Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od 30 dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.
 
NEMOGUĆNOST ISPORUKE OD STRANE PRODAVATELJA:
U slučaju nemogućnosti isporuke proizvoda od strane prodavatelja zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavatelj će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se potrošač otkazati narudžbu prodavatelj će kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje.
 

ZAMJENA PROIZVODA
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku 7 dana od dana primitka na adresu dostave. Tvrtka Eurorobot obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (daljinski upravljač, ispravljač, upute, baterije, ..). Proizvodi sa vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 dana, reklamacija i popravak moguć je u ovlaštenom servisu. Popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta koji se dostavljaju kupcu.
 
RJEŠAVANJE SPOROVA:
Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta prodavatelja.
 
 
KUPNJOM PROIZVODA KUPAC PRIHVAĆA UVJETE POSLOVANJA

 ROK DOSTAVE:

Trgovina Eurorobot d.o.o.  započinje proces organiziranja dostave proizvoda nakon što kupac u potpunosti dovrši naručivanje proizvoda. (vidi: „Naručivanje"  )
Trgovac se obvezuje kupcu dostaviti proizvod u dogovorenom roku. Dostavu obavljamo u roku 3 - 9 dana, (ovisno o mjestu dostave) osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio Eurobot-u  bez isporuke kupcu i sl.) Eurorobot  ne preuzima odgovornost na „prvi rizik" i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

Molimo Vas da provjerite ambalažu kod preuzimanja proizvoda. U slučaju oštećenja ambalaže koja upućuju na moguća oštećenja proizvoda, molimo hitno obavjestiti Eurorobot.  Molimo da ne otvarate ambalažu prije nego nas kontaktirate!
 

VAŽNO: Eurorobot internet prodaja NEMA INFORMACIJU o uručenju pošiljke kupcu u realnom vremenu, osim na zahtjev, zato Vas molimo ako ne primite robu u dogovorenom roku da nas obavijestite mailom ili telefonom!
Kupac prilikom uručenja treba obvezno provjeriti sadržaj pošiljke na oštećenja i sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka ili oštećenja molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 3 dana od dostave. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti!
 

CIJENA DOSTAVE:
Cijena dostave za proizvode do 1.000,00 kuna iznosi 35.00 kuna (uvećano za PDV). Dostava proizvoda iznad 1.000,00 kuna besplatna je na području Republike Hrvatske osim ako nije drugačije navedeno (posebne ili prigodne akcije).
Gore navedeni uvjeti dostave vrijede samo za područje Republike Hrvatske. Dostava naručenih proizvoda u inozemstvo moguća je samo po dogovoru.

REKLAMACIJE

Svi proizvodi koji imaju ovjereni jamstveni list, a u slučaju kvara obratite se prodajnom mjestu ili poduzeću Eurorobot d.o.o. koje će se pobrinuti za nastale greške na vašem uređaju.

Eurorobot prodaje isključivo nove proizvode, te na njih daje jamstvo koje nama daju dobavljači/uvoznici tih proizvoda za Hrvatsku, u trenutku kupnje. Jamstvo za svaki proizvod je istaknuto ili na našim stranicama, računu, ili na stranicama uvoznika, kao i na deklaraciji pojedinog proizvoda.

Reklamacija na neispravan proizvod se može ostvariti sa obaveznim predočenjem originala ili kopije računa Eurorobota, te opisom kvara ili nedostatka. Zbog ostvarivanja garantnih uvjeta važećih u danu kupnje, potrebno je čuvati dokumentaciju i deklaracije proizvoda.

Neispravna roba se prosljeđuje dobavljačevom ili ovlaštenom servisu, te od dana zaprimanja u tom servisu teče razumni zakonski rok od 45 dana, u kojem se reklamacija treba riješiti. Roba sa bilo kakvim fizičkim oštećenjem gubi jamstvo. 







 

 

Artikli su ubačeni u košaricu.

Idite na narudžbu        Zatvori